söndag, juni 14, 2015

Det börjar bli fart här i Sikhall

I helgen har det börjat röra på sig här i Sikhall. Det har varit alldeles för lugnt länge, men nu tror jag folk har börjat vakna.
I lördags var det beställningar i restaurangen av två föreningar och vi hade många glasskunder. Idag har det varit ännu fler glasskunder här, folk har haft picknick på stranden och några har badat, brrrrrrrrr, jag fryser bara jag tänker på det. 13 grader varmt var det i vattnet i lördags och jag tror inte det var mycket varmare idag. 

I veckan som var lyckades jag ta kort på en älg i närheten av Sikhall, men tyvärr är den lite långt bort och syns inte så bra. Jag skall försöka återkomma med en bättre bild på en älg.



Lite mackor beställda till en av föreningrna som var här i lördags

En älg i närheten av Sikhall

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar